Obchodní podmínky
1. Základní ustanovení
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy mezi:
Monika
Macholánová
IČ: 21658242
Provozovna: Skřivanova 4, 602 00 Brno
(dále jen "provozovatel")
a
uživatelem zakoupených služeb (dále jen "zákazník").
1.2 Provozovatel poskytuje masérské, rekondiční a regenerační služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem (dále jen "služby").
1.3 Telefonickým, elektronickým nebo osobním objednáním služby projevuje zákazník svůj souhlas s těmito všeobecnými obchodními podmínkami. Pokud s nimi nesouhlasí, má možnost služby nevyužít.
2. Právní rámec poskytovaných služeb
2.1
Smluvní vztah mezi provozovatelem a zákazníkem se řídí primárně dohodou
stran, dále těmito všeobecnými obchodními podmínkami a také platnými
právními předpisy, zejména Občanským zákoníkem
č. 89/2012 Sb. a Zákonem o
ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb.
2.2 Smlouva zavazuje strany do okamžiku splnění všech vzájemných práv a povinností, pokud není sjednána možnost odstoupení od smlouvy.
2.3 Odstoupení od smlouvy je možné v případech sjednaných v čl. 8. všeobecných obchodních podmínek, upravujícím právo na odstoupení od smlouvy.
2.4 Pro řešení sporu mezi provozovatelem a zákazníkem se použije Zákon o ochraně spotřebitele pro řešení spotřebitelského sporu. Návrh může podat pouze zákazník, a to ve lhůtě jednoho roku ode dne, kdy kontaktoval provozovatele za účelem řešení sporu a jeho stížnost nebyla provozovatelem vyřešena. Provozovatel je povinen se k návrhu vyjádřit do 30 dnů. Náležitosti návrhu upravuje Zákon o ochraně spotřebitele. Náklady na mimosoudní řízení si nese každá strana ze svého.
2.5 Česká
obchodní inspekce je dozorovým orgánem nad plněním povinností stanovených
zákonem
na ochranu spotřebitele dle §23 odst. 16 zákona na ochranu
spotřebitele. Aktuální informace o mimosoudním řešení sporu mezi zákazníkem a provozovatelem
jsou dostupné na www.coi.cz. Řízení je zahájeno dnem,
kdy pověřený subjekt
obdrží návrh dle §20n zákona na ochranu spotřebitele.
3. Podmínky poskytnutí služeb
3.1 Zákazník
je povinen před objednáním služby a před samotným výkonem služby informovat
provozovatele
o svých zdravotních potížích, či o pouhých pochybnostech
o svých zdravotních potížích.
3.2 Provozovatel neposkytuje své služby zejména při následujících potížích zákazníka:
- při horečnatém onemocnění
- při akutním zánětlivém nebo infekčním onemocnění a při podezření na ně
- na kůži postižené chorobným zánětem hnisavým nebo plísňovým
- v místech čerstvého poranění a porušení celistvosti kůže
- v místech křečových žil (varixů) a bércových vředů a u zánětů žil
- při nádorových onemocněních
- při krvácivých chorobách a u pokročilé aterosklerózy a osteoporózy
- při akutních chorobách dutiny břišní
3.3 Zákazník je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav. Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za případné zdravotní komplikace, jež vzniknou zákazníkovi v důsledku jím před výkonem služby neohlášených či zatajených zdravotních potíží, kterými tento zákazník trpí, či nerespektováním výše uvedených kontraindikací.
4. Objednávka termínu služeb
4.1 Zákazník provádí objednání termínu služby prostřednictvím objednávky. Objednávku zákazník učiní osobně, telefonicky nebo elektronicky. Dohodnutý termín je závazný.
4.2 Pokud se zákazník nemůže v dohodnutém termínu dostavit, je povinen předem informovat provozovatele telefonicky či elektronicky, nejpozději však 24 hodin před začátkem objednané služby. V případě pozdějšího zrušení je zákazník povinen uhradit storno poplatek ve výši ceny objednané služby.
5. Cena služeb
5.1 Ceny služeb jsou stanoveny aktuálním ceníkem, který je dostupný na webu nebo v provozovně. Provozovatel není plátcem DPH, ceny jsou konečné.
5.2. Cena služeb je hrazena hotově, QR kódem nebo převodem na účet (po domluvě s provozovatelem).
6. Pozdní příchod, důsledky absence
6.1 Dostaví-li se zákazník se zpožděním, k poskytnutí služby nemusí na základě rozhodnutí provozovatele dojít. Služba má svoji časovou náročnost, nelze ji provést ve zkráceném rozsahu. Z důvodu časové návaznosti dalších objednaných zákazníků není možné prodlužovat rezervovaný čas.
6.2 V případě pozdního příchodu bude po zákazníkovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby ve výši objednané služby.
6.3 Nedostaví-li se zákazník na objednanou službu bez předchozí omluvy, bude po zákazníkovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby ve výši objednané služby.
6.4 Pokud zákazník neuhradí objednanou službu, vyhrazuje si provozovatel právo zákazníka již neobjednat.
7. Průběh poskytování služby
7.1 Zákazník je před poskytnutím první služby instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne službu podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.
7.2
Provozovatel neručí za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před zahájením
služby, během služby nebo
po službě.
8. Odmítnutí a předčasné ukončení služby
8.1 Služba může být provozovatelem před jejím započetím odmítnuta, pokud se zákazník:
- dostaví se zjevnými příznaky infekčních onemocnění (nachlazení, opar, vyrážka, plísňové onemocnění, vši…)
- dostaví se zdravotními problémy medicínského charakteru
- dostaví v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek
- dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu
- vyjadřuje nepřístojným způsobem, působí hluk nebo uráží provozovatele
8.2 Služba může být provozovatelem předčasně ukončena, pokud se během služby:
- u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění
- u zákazníka objeví zdravotní problémy medicínského charakteru
- u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či vlivu návykových látek
- bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem
8.3 Zákazník má právo kdykoliv před započetím služby její poskytnutí odmítnout bez nutnosti udání důvodu.
8.4 Zákazník je oprávněn kdykoliv v průběhu poskytování služeb požádat o její přerušení.
9. Reklamace služeb
9.1 Při reklamaci poskytovaných služeb postupuje provozovatel i zákazník dle platné zákonné úpravy, zejména podle ustanovení Občanského zákoníku a Zákona o ochraně spotřebitele. Zákazník bere na vědomí veškerá pravidla a lhůty stanovené v příslušných předpisech a v případě reklamace je povinen dle nich postupovat.
9.2 Reklamaci lze uplatnit na průběh služby, nikoliv na její výsledek.
10. Služby do 18 let
10.1 Dětem o mladistvým do 18 let jsou služby poskytovány pouze za doprovodu a fyzické přítomnosti jednoho ze zákonných zástupců.
11. Platnost a účinnost
11.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.1.2026.
Ochrana osobních údajů (GDPR)
v souladu s Nařízením Evropského
parlamentu a Rady (EU) 2016/679
ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále
jen "GDPR"):
Klient uděluje provozovateli (dále jen "správce"), paní Monice Macholánové, se sídlem podnikání Horácké náměstí 1464/2, 621 00 Brno, IČ: 21658242, souhlas se zpracováním a uchováváním osobních údajů.
1. Zákonný důvod zpracování a uchovávání osobních údajů:
Plnění smlouvy mezi klientem a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR
Vyřízení
objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi
klientem a správcem.
Při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou
nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno, kontakt a další důležité informace).
Poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy. Bez
poskytnutí nezbytně nutných osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či ji
plnit.
2. Doba zpracování a uchovávání osobních údajů:
Doba
nezbytná k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi
klientem a správcem
a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů. Správce osobní údaje
používá pouze pro plnění objednaných služeb.
3. Práva klienta:
Za podmínek stanovených v GDPR klient má:
- právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR
- právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR
- právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR
- právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR
- právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR
- právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo e-mail správce
- právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se klient domnívá, že bylo porušeno právo na ochranu osobních údajů.
4. Zabezpečení osobních údajů:
Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
Správce prohlašuje, že k osobním údajům má přístup pouze on sám jako poskytovatel služeb.
